1 Eylül 2010 Çarşamba

ve eylül gelir...


eylülü hiç sevmiyorum. tabiiki de nedeni okulların açılıyor olması. çocukluğumdan beri hiç sevmedim şu ayı ya. eylül o kadar anlamsız ki zihnimde eylülle ekimi birbirine karıştıracak kadar. hangisinin önce geldiğini hatırlamak için bi ayları ezberden sıralarım aklıma öyle gelir bu yaşımda bile.

eylül deyince aklımda sarı rengi beliriyor direkt. ki sarıyı da hiç sevmem -yanında laciverti olmadıkça :P-.
ayrıca üstüne bastığında çığlık atarcasına çatırdayan sarı yapraklar,ne giyeceğini bilemeyeceğin bir hava,.. zaten doğa ölmeye başlıyor bi sonraki bahar ayında canlanana kadar. sıkıntı stres yani. daha ayın 1inden bunalıma girdim şuanda.

takvime baktım bugün. eylülün 1i gibi hatırlamıştım. 31 ağustosu görünce güzel bi oh çektim yani o derece vahim eylüle karşı hissettiklerim..

millet dağılışıyor okullarına falan.. yalnızlık çekiosun okulun açılana kadar. okula gidince evinden kopmuş olmanın burukluğunu yaşıosun bi süre. gittiğin yere alışmaca falan. gerçi mezun olacağım bu sene eylülü biraz daha az dert edicem . ama öğretmen olacağımı da unutuyorum. yanlış bi meslek seçtim işte bir kez daha yüzüme vuruldu bu şekilde:)

kızım olursa koyacağım en son isim de eylül olur tabiki de malum:)

keşke eylül bana güzel bir şey yaşatsa bu yıl. ve eylülü hep güzel bir şekilde ansam, bu güzel ramazan ayında barışsak ne güzel olurdu:)

7 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ya benim düşüncelerim tam tersi :) hatta kızıma eylül ismini koymayı düşünüyorum o derece eylülü çok severim.. Bence barışıcaksınızz :P

pisicshik dedi ki...

tam da yazıyı siliyordum eylülden hoşlanmadığım kadar yazıdan da pek hoşlaşmadım:) umarım barışırız:)

Can dedi ki...

aa bak bende o yapraklara basa basa, ayagımı suruye suruye yurumeyı severım.. hele hava serın oh mıs:)

pisicshik dedi ki...

sen de eylül severlerden çıktın demek :) görürdüm seni de bilecik yollarına düşeydin :)

Can dedi ki...

:) orasıda son baharda ıstanbul kadar guzel, bol agaclıklı, bol rengarenk agaclıklı :P ama burası guzel bosverelım bılecıkı:)

zey0zey dedi ki...

halbusuki ne kadar romantik bir aydır eylül

pisicshik dedi ki...

ne çok seveni varmış bu ayın yahu:)