25 Eylül 2010 Cumartesi

millet istanbula koşa koşa gider, benim 4. yılım olmasına rağmen her yıl olduğu gibi oturup ağlayıp çocuk gibi, gitmek istemiyorum diyorum herkese. bi annem anlıyor her zaman ki gibi ama ona da belli etmek istemiyorum. istanbuldaki evin durumu ben gitmeden karıştı zaten. kendimi kavgaya kurup gidiyor gibiyim. adeta biri bana bişi sölesin dalayım diye bekliyorum. son seneyi hayırlısıyla atlatabilsem güzel olacak. ayrıca burdan giderken hissettiğim şeyi anlamayan bi insan var ki ona sonra değinicem..

midem uzun zamandır çok iyiydi. bi haftadır beni mahvediyor yine. sinir stres hepsi bunların!

döneme berbat, nefret ötesi hisler barındığım bi hocayla başlayacağım sabahın 8 buçuğunda... hayırlı olsun dönemimiz tek dileğimiz, okulu uzatmadan bitirebilmek inş.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

döneme berbat, nefret ötesi hisler barındığım bi hocayla başlayacağım sabahın 8 buçuğunda...
Ne kadar da doğru :)
Bir haftadan beri düşündüğüm tek şey :D

Münzevi Kişilik dedi ki...

Kimi İstabuL'a ağLaya ağLaya gider,kimi İstabuL'dan ağLaya ağLaya gider..NasıL bir işLeyiştir bu yahu..(:

Teknoloji Adına dedi ki...

Sinir yok.. Stres yok.. Yasak sana. Allah yardımcın olsun canım hayırlısıyla son seneni de bitirirsin inşallah...

pisicshik dedi ki...

aysuncuğum sana bişey demememe gerek yok herhalde yaşayarak gördük:)
münzevi kişilik, aslında istanbuldan giderken de ağlaya ağlaya gitmişliğim var yalan deil :)
merve canım inş :)