8 Eylül 2010 Çarşamba

gün geçmiyor ki garip rüyalar görmeyeyim


rüyamlarımda bile kediler var her yerde kediler kedileer :)
rüya şu ki, kedinin biriyle bir yerde buluşmak için önceden anlaşıyoruz. kediyle buluşmayı konuşurken rengi siyahtı, fakat daha sonra tekir bi kediye dönüştü buluştuğumuz yerde:)
nese sonra buluşma yeri pazar gibi bi yermiş. tezgahları geçince kediyi biraz ileride oturmuş beni beklerken görüyorum. yanına gidiyorum. cebimden 1 lira çıkartıyorum ve kediye uzatıyorum. kedi bana boş boş bakıyor. sonra elimi bir kez daha cebime atıp 1 lira daha çıkarıp kediye uzatıyorum ama kedi 2 liradan da memnun olmamış gibi yüzüme bakıyor.en sonunda 3 lira uzatıyorum. kedi nedense 3 liraya haddinden fazla seviniyor:) sol patisiyle öle bi kavrıyor ki 3 lirayı, yelpaze gibi açıp patilerini, yüzünde de pis bi gülümseme:)içimden de "bu kediye yemek alsaydım daha iyi olmazmıydı parayı n'apacak" diye düşünüyorum.

hayır olsun diyelim, gündüz niyetine olsun diyelim. diyelim bunların hepsini lütfen:)

not:o gece iftar sonrası bahşiş toplamaya gelen davulcuya 1 lira vermiştim bozukluğum olmadığı için. evde de yalnızdım zaten. davulcu da bi memnuniyetsiz bakmıştı yüzüme, o bakışlar beni baya etkilemiş sanırım:)

2 yorum:

Teknoloji Adına dedi ki...

Diyelim tabi diyelim :D Diyelim de hayır çıksın. :) Zaten o davulcuları bi memnun edemedik gitti :D

pisicshik dedi ki...

haha evet tatlım :) kabuslarım oldular bak:)