16 Temmuz 2010 Cuma

EVlendirilmeLİLİK


daha 20 yaşındayım ama evdekilerde bu kız evde kalıcak napıcaz korkusu başladı ya. ağzımı yoklamalar falan filan. her bi arayan arkadaşımı 'kim bu, nereli, ne okuyo?' diye fazla ayrıntılı soru sormalar. iyi abimi evlendirdiler sıra bana gelmiş cidden. millet diyodu 'hadi hayırlısı sıra sana geldi.' die aldırış etmemiştim ama annemlerin sanırım baya dikkatini çekmiş. ya düğün yapmak güzel mi geldi anlamadım ki. abim bile artık çocuk gözüyle bakmıyo evlilik espirileri falan yapmaya başladı benim üzerimden. ergen psikolojisiyle ben büyüğüm bana çocuk demeyin diyodum ama şimdi 'ya ben daha çocuğum!' diye haykırmak istiyorum :)
bi de demezler mi sen o abinin düğününde o topukluları giymicektin diye! imalı imalı :)uzun boyluların evde kalma durumları da biraz olabilir ama uzun oldukları için değil. insanların hep eleme durumları yok mudur, kriter yani? ya bu hareketinden hoşlanmadım yok şurası burası falan uzar gider. ama bizde bi tane kriter daha var şu boydan aşağı olmayacak. belki bahane gibi gelebilir kulağa :D ama gerçekten:) kısa boylu kız arkadaşların şansı daha yüksek bu yüzden :D
bu sene farkettimde ne çok insan evlendi yahu! moda oldu sanki. ayrınca tvdeki evlilik temalı programlarda çoğaldı. ya da benim algıda seçiciliğim iş başında :) e bi dünya insan bana böle bi muamele yaparsa ben de acaba diyorum haklılar mı :)
abimin düğününde de çiçeği ben kaptım:) ama ben olayı betimlersem şöyle ki; düğün bitmiş gidiyorken 'yengeee çiçeği atmadın!' diye bağırmış olan ben başka rakiplerimin olmadığını farkedince 'bari formaliteden at da adet yerini bulsun.' dememle birlikte çiçeği yere atmayı beceren yengem, görümcesinin evde kalmasını isteyen kötü bi yengedir :) çünkü hemen arkasına yere bırakıvermişti adeta :) bense 2-3 metre arkasında bütün dikkatimi vermiş çiçeğin ellerimin arasına düşmesini hayal ediyordum. çiçeği yerden alırken etrafımdaki insanların kahkahaları da ayrı bi keyif vericiydi tabi. aaa kıza bak o kadar tek başınaydı çiçeği kapmak için ama evde kalıcak kurtuluşu yok dercesine:)
ama işin acı bi yanı var ki o da benim içimi yakıp bitirio. 3 yıllık bi ilişki.... geleceğini onun üstünden kur halay et ve.... ayrılık... sonra hayallerinde yeni bi gelecek oturtmak için çabala dur. yeni biri olacak gibi bile olsa önce güven ara sonra o güveni sarsacak durumlar olsun yine en başa sar. işte sanırım insanlar bu yüzden evliliklerden uzaklaşıyor.
zaten şaka bi kenara ailemin de yarın beni evlendireceği yok. ama en azından evlilik öncesi gerçek bi ilişkiye adım atmamı istiyorlar yaşamış olduğum şeyleri bildikleri için. ama tabi annemin kriterlerine uygun biriyle :) alın bi kriterim daha ortaya çıktı :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

:)
Kısa boylu olmanın faydaları :P

pisicshik dedi ki...

hoşuna mı gitti :) sen de vur aysun sen de :P

Teknoloji Adına dedi ki...

Merhaba :) Yanlış anlamayın ama gerçekten kahkaha atmak istiyorum :D Yazınız bu kadar olur dedirtti açıkçası. Merak etmeyin aynı sorunları tek siz yaşamıyorsunuz. Benim başıma da geliyor bu tür olaylar. :) Abim henüz evlenmedi ama okulum bitince " Merve istemeye geliyorlar mı? İyi bi yer olursa görücü gönderelim mi? Erkek arkadaşın yok mu Merve? Nasıl olmaz?" dahası dahası... İşin garibi kız arkadaşlarımın çoğu evlendi. Çocuklarını sevdiklerim bile var yani :D Evlenmeyen bi tek ben ve bi arkadaşım daha. Beni gören seni ne zaman evlendiriyoruz diye soruyor. Ve inan bayıyor artık. Evden dışarı çıkmamak en iyisi diyerek kapattım kendimi eve. :) Neyse çok bıdı yaptım sanırım. Yazınız için teşekkür ederim. :) Kendinize çok iyi bakın. Hoşçakalın :)

pisicshik dedi ki...

evet artık bu olanlara dur dememiz gerek:) beni anlayan birinin olmasına sevindim:) en çok abilerin dedikleri dokunuyo sanırım. eskiden gözünden sakınan insan artık bi sevgilin olmalı diyerek karşına çıkınca insan gerçekten normal değilim diye düşünüyor:) ben de yorumunuz için teşekkür ederim. hoşçakalın :) hayırlı kısmetlere inşallah :)