16 Nisan 2012 Pazartesi

aklım karışık kuruşuk.. içimi boşaltmak istiyorum sürekli... 

keşke hiç aldatmamış olsaydın beni ya da hiç barışmamış olsaydık...

şimdi başka bi hayatı yaşıyo olsaydım...

ya da beni gerçekten seven birinin hayatını paylaşıyo olsaydım... birini mutlu etme çabasında olsaydım.. içimden bi ilişki için bişiler yapmak gelseydi özetle. güvendiğim biri olsaydı...

geçmişte bana söylediğin yalanları şimdiki gerçeklere oturtarak zaman harcamasaydım. her gün yeni bi şey hatırlayarak canım yanmasaydı..

var olan gerçekleri görmezden gelmeye çalışarak canımın daha az yanması için çabalamasaydım.

hatalar yapmasaydım...

bana gerçekten bakan bir çift göz olsaydı. gerçek güzelliği gören bi çift göz...
"gerçekten" beni sevdiğini söyleyen dudaklar olsaydı...

gelecek için hayaller kuruyo olsaydım planlar yapıo olsaydım.. bi işi başarma isteğim olsaydı..

sen çok mu akıllıydın ya da ben mi çok salaktım. sana neden bu kadar güvendim ki ben!

Hiç yorum yok: