1 Aralık 2010 Çarşamba

o değil de napsak bu yılbaşı??


an itibariyle aralık ayına girmiş olduğumuzu farketmiş bulunmaktayım. uff geldi geçti bi yıl yahu..
şimdi başlıcak yılbaşında napalım muhabbetleri, aslında kasımda başlamıştı bile. her kafadan bi ses çıkacak. "ben bu yıl başında istanbuldayım bak haa ona göre" diye başlayan muhabbetler ama yılbaşında ilk istanbulu terk edenler o insanlar olacak. sonra bir de" aa bak bu sene son yılımız abii yapalım bişiler" cümlelerini de unutmamak lazım.

tam bi fiyaskoyla son bulan bursa'da ki 2008 yılbaşı hatırlanacak:) sonra bişi yapmasak mı acaba denilecek :)

sonuç; plan yapma hevesinde olduğumuz arkadaşlarımız ortadan kaybolacak :) bu bi gerçek kimse alınmasın :) son dakika da yapılan başka bi plana dahil olunacak...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ben dedim bu yıl son yılımız birşeyler yapılmalı kesin diye amaaaaa sonrada ekledim :)
Bunu demiş olmam benim katılacağım anlamına gelmez diyee =))
Kimse bana kızamaz :D