8 Ağustos 2010 Pazar

bunalım bi yazı daha !


şuraya bi kaç eğlenceli bişi yazabilmeyi çok istiyorum aslında. yine bişiler kötü gidiyor gibi... kendi kendimi kötüye itiyor gibiyim. aslında hayatıma başka bi açıdan bakabilmeyi başardığımda öle mutlu olabileceğim anlar,şükrettiğim şeyler var ki.. ama gel gelelim hayatımdaki en ufak bi huzursuzluk her şeyi anlamsızlaştırabilliyor. elim kolum güçsüzleşiyor gibi. mantıklı düşünebilme tabirini dair bilmiyormuş gibi en anlamsız hataları yapıp mutsuzluğuma mutsuzluğu katıp, bi kaçla çarpıp, karesini alabiliyorum gibi bişi. sonra ne mi oluyor; hayatımı gözden geçirme safhası, bunalım takılmacalar falan filan. sonra bir iki mutlu oluyorum her şey çok güzel gidiyor ama mutlu olmaktan bile korkuyorum. "ben yine mutsuz olmayı başarırım!" diyorum, ve gerçekten başarıyorum da.
sonra malum tekrar başa al, bu yazıya benzer şeyler yaz bi yerlere. sonra üç nokta koy devamı gelir zaten...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Yaaa yaa yaa ne oluyo sana amaaa :(
Silkelen ve kendine gel ama artık yaa :(
Çookk kızıyorum sana !!!

Teknoloji Adına dedi ki...

Bulaşıcı mıdır nedir? Noluyor yahu. :(

pisicshik dedi ki...

@merve:benimki kronik herhade:/
@aysun:kızma bana :(