10 Mayıs 2012 Perşembe

hayat tüm saçmalıklarının yanında da güzellikler barındırıyor. bunu görmek herkese de nasip olmuyor sanırım. ben dünyaya bakmasını biliyorum artık...

baharla birlikte canlanan tüm varlıklar ruhumu adeta besliyor... ayrıca sahip olduğum güzel yürekli bi arkadaşımdan da hayata dair çok güzel şeyler öğrendim, iyiki var...

yolda yürürken ne kadar da ismini bilmediğim ağaçlar varmış. onları öğrenmemi bekliyorlarmış, onları koklamamı bekliyorlarmış.. bugün mis gibi kokan akasya ve ıhlamur ağaçlarının olduğu bi yolda yürüdüm.

daha sonra uyuyan köpekleri izledim, patilerini kıvırıp uyumalarını..uyanık olanlarına selam verdim..kedişleri anlatmıyorum bile..

sonra yaşadığım şehire manzarası olan yamaç boyundaki çimlere oturdum ve yalın ayak çimlere bastım... ve güneşi içime çektim...

insanları daha az önemsedim...

yeni şarkılar keşfettim, eski şarkılarımı anımsadım...

canım aslında sıkkın ama düşünmek istemiyorum ve başarabiliyorum Allah'a şükürler olsun...

Hiç yorum yok: